marți, 22 martie 2016

Cumparaturi de MARTIE


Din nou a  trecut o luna fara ca sa scriu nimic pe blog. Martie a fost destul de aglomerat pentru ca am decis sa ne mutam si am avut destul de mult de umblat si o gramada de rezolvat, iar cand ajungeam acasa nu mai aveam chef de absolut nimic. Am inceput-o totusi bine, a fost ziua mea pe 02, iar buchetul din imagine, care este natural, inca ma tine si acum. Nu-i asa ca e minunat? Stiti cumva cum se numesc aceste flori? Tin enorm de mult!

In luniile mai friguroase imi place sa folosesc geluri de dus ulei pentru ca imi hidrateaza pielea mult mai bine. 

SANCTUARY SPA 2 Day Moisture Shower Gel este un ulei de dus imbogatit cu Gold of Pleasure Oils (orice ar insemna asta, nu stiu:) si Omega 3,6 si 9.
Chiar daca este un ulei, produce indeajuns de multa spuma, care curata pielea delicat si o lasa extrem de catifelata si hidratata si miroase placut a miere. L-am folosit deja de ca.7 ori si abia daca se cunoaste in flacon. Consider ca isi merita din plin cele 7 lire.

FENJAL este o marca de produse elvetiene care imi aduc aminte de copilarie. Mama mai primea produse Fenjal si mereu ma incanta aroma lor. Am ales Uleiul de dus Cleanse & Moisture imbogatit cu ulei din samburi de struguri. Iulian spune ca arata exact ca si samponul Urzica, insa nu ma pot atinge de el pentru ca e urzica lui :).

Mereu am vrut sa incerc Sarea de baie EPSOM. Beneficiile ei sunt cunoscute pentru ca adaugata la apa calda in cada ajuta la relaxare, detensionare.

Ultra Pure Epsom Salts are known for their soothing effects on the skin and the whole body. Enjoy the relaxing and refreshing powers of Epsom Salts in your bath. Detox your skin, leaving it softer and revitalised. Epsom Salts can be used to exfoliate your skin and aid in the removal of fake tan.



In ultima mea comanda Iherb am mentionat si un sampon de la Mane 'n Tail. Mi-a placut si inca imi place atat de mult incat m-am decis sa incerc si alte variante. Am gasit un magazin african relativ aproape de mine care are spre vanzare o sumedenie de comori. Printre altele am gasit si un raft plin de produse Mane 'n Tail. Mi-am ales Samponul antimatreata cu 1% Pyrithione Zinc si ulei de masline. Cu mana pe inima va spun ca nu am mai folosit un sampon antimatreata atat de bland insa atat de eficient pana acum. Este color safe, calmeaza mancarimile, elimina matreata si hidrateaza parul si scalpul.

Deodorantul meu preferat in aceasta perioada este cel SOFT&GENTLE varianta Wild Rose & Vanilla. Miroase foarte bine, iar parfumul lui usor pudrat se mentine intreaga zi, nu e prea dulce si nu imi pateaza hainele.

In sfarsit mi-am cumparat peria de par de la ECOTOOLS Ultimate Air Dryer Brush. Imi place dar parca nu sunt asa de tare incantata de ea. Nu stiu ce si cum face, dar chiar reusesc sa imi usuc parul mai rapid de cand o folosesc. Manerul ei din lemn, forma ergonomica se potriveste de minune in palma.


Vroiam un iluminator mai light si mi-a fost recomandat cel de la Botanics care este o marca BOOTS. Radiance Balm all Bright este un balsam iluminator care reda instant stralucirea unui ten obosit sau tern, este destinat tuturor tipurilor de ten. Si pentru ca contine acizi Alpha Hydroxy (AHA) din florile de Hibiscus, aplicarea unui produs cu Spf este un pas indispensabil.

OLAY COMPLETE Lightweight Day Fluid cu Spf 15 este crema de zi preferata de ceva vreme. O recumpar mereu pentru ca imi ofera hidratara perfecta fara a-mi incarca tenul. De aceasta data mi-am luat-o pe cea destinata tenului sensibil.

GARNIER Skinactive Micellar Oil-Infused Cleansing Water for Dry and Sensitive Skin. Pe cat de lung ii este numele pe atat de prost este acest produs. L-am cumparat din curiozitate si l-am folosit de doua ori, insa de fiecare data am simtit ca imi ia foc fata. In nici un caz nu il consider un produs destinat tenului sensibil pentru ca este plin de ingrediente iritante (ceea ce mi-a fost confirmat apoi de cunoscatori)

SEROZINC de la LA ROCHE POSAY este un produs care nu imi lipseste din casa. Il folosesc pe tenul curat sau peste machiaj pentru a-l fixa si pentru efectul usor matifiant less greasy and shiny.


SENSATIONAIL a lansat un nou produs. Este vorba despre Kitul Polish to gel Transformer pentru aplicarea gelului de unghii acasa. Smecheria consta in faptul ca acest gel poate fi amestecat cu orice oja doresti, iar amestecul obtinut odata aplicat pe unghii se usuca cu lampa din dotare. Indepartarea lui de pe unghii se face cu simpla acetona. 


Am inceput luna bine cu doua rimeluri noi, ambele de la MAX FACTOR. Primul, cel cu ambalaj verde este Voluptuous False Lash Mascara. Are o perie destul de mare si ciudata as spune, capatul ei fiind rotunjit in genul periutei lui Givenchy Phenomen Mascara. Imi place aceasta mascara tare mult pentru ca reuseste sa ajunga la cele mai mici si ascunse gene. De asemenea ofera volum si le curbeaza foarte frumos. 

Cea de-a doua mascara este Masterpiece Transform. La repezeala nu am observat ca am luat nuanta Black Brown in loc de Black, insa si  asa este destul de inchisa culoarea lui. Pe cat de groasa este pensula lui Voluptuous pe atat de subtire este aceasta a lui Masterpiece. Aplicarea este precisa, rezistenta buna, nu se sfarama insa inca nu m-am convins de el. O a revin cu o parere mai exacta dupa ceva timp.

NATURAL COLLECTION este o marca de produse foarte ieftine insa calitatea lor nu tine de acest aspect. Mi-am luat si eu fardul de ochi mono Milk Chocolate care ma ajuta sa imi definesc pliul ochiului care la mine este aproape inexistent. De asemenea este o foarte buna nuanta de tranzitie. 

Paleta Naked Nudes de la W7 este dezamagirea lunii. Am cumparat-o la repezeala pentru ca m-au atras nuantele ei nude mate. Insa mare mi-a fost dezamagirea cand am vazut ca nu sunt pigmentate deloc.

In schimb GOSH 9 Shades Matt Shadow Collection - 004 To be Cool in Copenhagen este absolut divina. Opusul lui W7.  Nuante neutre, pigmentate, ne-prafoase, usor cremoase ...de vis. O sa o prezint mai detailat intr-o postare viitoare, daca va doriti asta normal :)



NATURAL COLLECTION Blushed Cheeks - Rosey Glow. Am observat ca produsele gen fard de obraz, bronzer, iluminator sau orice aplic pe obraz care contine parfum imi irita tenul, ba chiar imi apar cosuri de la ele. Produsele Natural Collection nu contin parfum si cred ca de aceea ma impac tare bine cu ele. Rosey Glow are o nuanta placuta de rose-peachy-caramiziu. Arata foarte natural pe ten si nu dispare ore bune.

COLLECTION Speedy Blush - 01 Tickled Pink. Nu ma simt deloc atrasa de fardurile de obraz cremoase sau sub forma de stick insa acesta este deosebit prin faptul ca odata aplicat se transforma in pudra. Minunat, nu?

RIMMEL LONDON Exaggerate Lip Liner - Eastend Snob. Nu intelegeam nebunia in jurul acestui creion retractabil de buze pana nu l-am cumparat si l-am aplicat. Chiar are o nuanta foarte placuta si purtabila. eu il port si de unul singur sau in combinatie cu MAC Mehr. Daca aveti ocazia sa il incercati nu ezitati.

Ultima comanda pe BeautyBay cuprinde doua pensule pentru machiaj. Prima este ZOEVA - 104 Buffer pe care o folosesc pentru aplicarea fondului de ten lichid, iar a doua este de la MAKEUP GEEK - Dual Ended Brow Brush pe care am cumparat-o in special pentru periuta de sprancene. Sunt mai mult decat multumita de ambele.


Cam acestea sunt achizitiile mele din luna care aproape ca s-a incheiat. Voi face review separat produselor pe blog. Cu ce ati vrea sa incep mai intai?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig