marți, 9 februarie 2016

Preferatele lunii *IANUARIE*


A sosit in sfarsit momentul sa va arat si voua preferatele mele din luna Ianuarie. Atat de repede mi-a trecut luna Ianuarie incat mi-a fost aproape imposibil sa postez preferatele lunii la inceput de Februarie. 

Pentru ca de la inceputul anului mi-am propus sa incep sa fac sport in fiecare zi (si mi-a reusit, YES!) am zis ca ar trebui sa ajut procesul de schimbare si din interior si sa am putina grija la ceea ce imi intra in gura. La recomandarea medicului mi-am cumparat un praf pentru Shake cu Whey Protein care este o proteina derivata din zer. Pur si simplu amestec din praf cu apa si astfel inlocuiesc una sau chiar doua mese pe zi. Am fost reticenta la inceput insa dupa primele intrebuintari am observat ca chiar imi tine pofta de mancare sub control. Singurul minus care il atribui acestui shake este gustul mult prea dulce. Insa il lungesc cu mai multa apa decat apare pe eticheta si problema e rezolvata. Eu am ales varianta cu gust de ciocolata, tocmai pentru a renunta mai usor la acest viciu. 

Iar pentru ca in magazin am gasit o gramada de oferte, am vazut si acest flacon huge de Omega 3,6 &9 si m-am decis sa il cumpar pentru ca nu mai folosisem Omega de ceva vreme. Observ imediat o stare de bine dupa ce le folosesc. Ma calmeaza, ma concentrez mai bine si imi intareste imunitatea.


Am descoperit in Superdrug acest sampon uscat de la L'OREAL ELVIVE - Extraordinary Clay-To-Spray Dry Shampoo. Initial m-a atras faptul ca nu-l mai vazusem inainte, era ceva nou, apoi am citit eticheta si m-a atras si mai mult cand am citit ca contine trei tipuri de lut, are un finish invizibil si este dedicat radacinilor grase. Eu nu am un scalp care se ingrasa repede, din contra, scalpul meu este uscat si sensibil, insa am cumparat acest flacon pentru a-mi reimprospata scalpul si parul dupa sport, atunci cand nu am chef sa ma spal pe cap. Asa de tare transpir incat ar trebui sa ma spal zilnic, cu acest sampon o fac la doua zile. Miroase incredibil de fresh, CHIAR este invizibil iar efetul este cel dorit. Ma declar fana nr.1 a acestui sampon uscat. Clar ca il voi recumpara.

Deodorantul VICHY fara aluminiu. L-am cumparat in Romania cand am fost la o tura mica de Mall si Shopping cu prietena mea. Este un deodorant Spray foarte fresh si neasteptat de eficient. Il recomand. Nu pateaza hainele deloc, nu miros urat dupa cateva ore si il pot aplica imediat dupa epilare. Eu l-am cumparat dintr-o farmacie Helpnet la pretul de 30ron.

Uleiul de par este foarte benefic, iar cel de la MAROCCANOIL mi se pare un produs foarte bun. Il aplic numai pe varfurile parului, unde simt nevoia de hidratare. Ajuta foarte mult procesul de hidratare si miroase divin. Nu este nevoie de mult, cateva picaturi imi sunt indeajuns. Si chiar daca sticluta mea nu are decat 25 ml, ma va tine cateva luni bune.


Ianuarie a fost o luna destul de friguroasa si in Anglia. Am simtit nevoia de hidratare mai multa decat de obicei. Aliatii mei peste zi au fost: Crema de zi OLAY Complete care este o lotiune foarte hidratanta dar in acelsi timp foarte light. Se absoarbe rapid, nu miroase ciudat, nu lasa in urma film gras si mai are si Spf15.

Crema de ochi de la ORIGINS GinZing m-a ajutat si ea foarte mult pentru ca mereu aveam pleoapele uscate si se si descuamau usor. O aplicam atat dimineata cat si seara, acum o aplic numai dimineata pentru ca mi-au reintrat in rutina o gramada de produse de la Paula's Choice. O sa va povestesc despre ele intr-o postare viitoare. Crema de ochi este foarte usoara, are un sidef subtil in ea iar daca o tin in frigider dimineata e cea mai buna metoda de a ma trezi.

Masca de fata de la ANDALOU Pumkin Honey Glycolic este una dintre mastile mele preferate. Am aplicat-o chiar si de trei ori pe saptamana, in special in serile dinainte sau dupa zilele cu Retinol. Chiar daca mai am jumatate de recipient mi-am mai cumparat una ca sa nu cumva sa raman fara. 


MAC Mehr a fost un ruj pe care mi-l doream foarte mult de prea mult timp. Pentru ca dorinta nu a trecut am zis ca trebuie implinita, nu? Imi era teama ca nu mi se potriveste nuanta insa este un ruj atat de versatil incat cred ca aceasta nuanta se potriveste aproape oricui. Un ruj care merge purtat atat ziua cat si seara.

COLLECTION Speedy Blush #01 Tickled Pink. Este fardul meu de obraz preferat in acest moment. Are o nuanta de roz trandafiriu , este foarte cremos insa aplicat pe ten devin pudrat si rezistent.

BOURJOIS City Radiance. Cred ca este ultimul fond de ten aparut de la Bourjois. Eu il am in nuanta #02 Vanilla. L-am folosit indeajuns incat sa-i pot dedica o postare separata. Chiar daca e sub forma de crema si nu lichid cum imi place mie, acest fond de ten si-a croit drumul catre inima mea. Imi place foarte, foarte mult. Efectul Brightening chiar este acolo :) sa nu mai spun de SPF-ul 30 din el!

Oja cea mai purtata in Ianuarie a fost acest albastru electrizant de la KIKO Quick Dry #831. Ziceti si voi, nu-i frumoasa?


Ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Ce anume ati iubit voi in luna care a trecut?







SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig