joi, 4 februarie 2016

Comanda IHERB #4


Aceasta a fost ultima mea comanda pe Iherb, comanda data undeva pe la mijlocul lunii Octombrie a anului trecut. Mult, mult prea mult a trecut de atunci. Trebuia neaparat sa remediez cumva aceasta absenta de pe site. Nu cred ca mai e cazul sa va spun ca mi-a luat mai bine de doua zile sa ma decid ce anume sa las in cos si ce sa scot. Lista cu produse pe care vreau sa le incerc este interminabila. Atunci mi-am propus un buget si m-am jucat cu produsele pana am atins suma propusa :)

Postarea aceasta trebuia sa o numesc They made me do it deoarece majoritatea produselor sunt noi pentru mine. M-am inspirat din comenzile urmatoarelor blogarite dragi mie: AndreeaGeorgianaIulia. Va multumesc pentru postarile voastre!

Pentru ca mi-am terminat uleiul de par de la Garnier, cel cu argan si Camellia si pentru ca inca nu ma simt dipusa sa investesc intr-unul Maroccanoil full size (il am pe cel mic) m-am gandit ca ar fi binevenit Brazilian Kerain & Argan Oil din gama 2CHIC de la GIOVANNI. L-am incercat deja pe parul umed insa am aplicat putin prea mult si parul nu arata chiar ca proaspat spalat. Il hidrateaza insa foarte, foarte bine. Ei, de acum stiu ca imi ajung chiar si numai o pompita pentru toata lungimea parului.

Un alt produs nou este acest sampon de la MANE 'N TAIL Herbal Gro cu complex de ulei de masline. Este singurul produs din comanda care s-a scurs putin la transport. Si pe acesta l-am incercat deja aseara si imi place tare mult cum miroase si faptul ca nu am nevoie sa aplic balsam dupa spalare.


Crema de corp ALPHA HYDROX cu 12% Acid Glycolic a ajuns rapid in topul cremelor de corp preferate, daca nu e chiar preferata mea. Fiind un produs destul de cautat, dispare cam repede din stoc. Am vazut-o disponibila, nici nu am stat prea mult pe ganduri, chiar daca mai am jumatate de flacon. Nu strica sa mai fie unul acolo de rezerva, nu? Daca va confruntati cu cosuri, keratosis pilaris, piele uscata, etc. va recomand aceasta crema de corp din suflet. Nu uitati insa ca pe timpul zilei trebuie aplicata o crema cu SPF neaparat.

JASON Fragrance Free Body Wash. L-am cumparat la recomandarile Georgianei. Vreau sa il folosesc si eu tot pentru curatarea fetei. 


Lotiunea tonica de la DERMA E am mai avut-o si mi-a placut indeajuns incat sa imi doresc sa o cumpar din nou.
Initial vroiam a imi comand uleiul de macese de la PAI, apoi m-am razgandit pentru ca l-am descoperit pe acesta pe Iherb la un pret mult mai accesibil. LIFE FLO - Pure Rosehip Seed Oil.


De la categoria Trial mi-am ales Crema de maini neparfumata cu argan de la MADRE LABS pe care normal ca am uitat sa o pozez individual.

ANDALOU. Am incercat deja cateva produse de la ei si toate mi-au placut. Mi-am recumparat Pumpkin Honey Glycolic Mask pentru ca este o masca extrem de buna pentru tenul meu. De asemenea mi-am luat Avo Cocoa Skinfood Mask care miroase a ciocolata!!!
Am avut in varianta mini Crema Night Repair cu Resveratrol Q10 si mi-a placut foarte mult. Am luat-o in marime normala :)


Produsele de mai jos mi le-am dorit extrem de mult. Imi tremurau mainile cand le-am scos din cutie (glumesc, dar nici mult nu mai aveam). Am reusit sa rup la deschidere o bucatica de plastic exact din lacasul de unde se deschide Pudra Mineral Wear Talc Free de la PHYSICIANS FORMULA. Dupa ce l-am rupt am observat ca trebuia sa apas nu sa trag :) Oricum arata dubios, cred ca era deja usor rupt in prealabil. Important e ca mai reusesc sa o inchid. Am ales nuanta Creamy Natural

Blush-ul Happy Booster Glow & Mood Boosting in nuanta Natural arata atat de dragut, sunt curioasa cum va arata pe tenul meu.

Am ales pentru aplicarea blushului pensula de la ELF.


Sunt extrem de multumita de alegerile mele. Pentru comanda mea am primit din partea Iherb Loyalty Credit, care este chivalentul a 10% din valoarea ultimei comenzi. Acest credit poate fi folosit in decurs de 60 zile iar valoarea lui este scazuta automat din totalul urmatoarei comenzi.

Ce v-ati cumparat de pe Iherb si v-a placut mult? Am credit si nu stiu pe ce sa-l cheltui :)

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig