duminică, 6 decembrie 2015

BOOTS - recomandari pentru un buget redus



Pentru ca Boots ofera transport international gratuit pana pe 7 decembrie, m-am gandit sa va vin in ajutor cu cateva recomandari de produse accesibile oricarui buzunar.
Recunosc ca Boots este unul din magazinele mele preferate drugstore. Multitudinea de produse si oferte este coplesitoare si este imposibil sa pleci cu mana goala din magazin.

Este marca mea de produse de ingrijire corporala preferata. Ca este vorba de Gelul de dus Clean on MeThe Scrub of your lifeCrema de maini Hand Food sau cea pentru picioare, Heel Genius, toate te ademenesc cu parfumul lor specific marcii Soap&Glory. 
Nu pot sa uit de minunatul unt de corp - The Righteous Butter pe care am uitat sa il adaug in poza. Hidrateaza pielea perfect, se absoarbe rapid si nu lasa pelicula unsuroasa, iar parfumul.....oh parfumul...
Folosesc produsele Soap&Glory constant de cand le-am descoperit, sunt produse care nu imi lipsesc din casa niciodata, vanez constant ofertele lor, precum cea actuala, 3 la pret de 2 - produsul cel mai ieftin fiind gratuit.
Nu pot sa nu mentionez faptul ca au o gramada de pachete cadou la oferta.


Cetaphil este o marca de produse de ingrijire a tenului si nu numai, dedicata in special pielii sensibile, uscate. Produsele lor nu contin sapun, parfum si sunt non-comodogenice (adica nu iti incarca porii). Il folosesc atat seara dupa demachiere cat si dimineata pentru a-mi spala tenul de orice fel de impuritati si transpiratie. Urmatorul produs pe care vreau sa il incerc este Spuma hidratanta pentru corp


Inca o marca de produse pentru ingrijirea tenului bine formulata. Prefer gama de produse cu vitamina C+ precum uleiul demachiant si serumul, dar si masca cu acid salicilic.


Este o marca proprie Boots de pensule pentru machiaj. Mi-am cumparat aceasta pensula pe care o folosesc cu  succes pentru conturarea nasului. Urmatorul pe lista de cumparaturi este acest set de mini pensule. 
Trebuie sa mentionez si faptul ca marca LGFB este o asociatie de caritate renumita care ofera sprijin femeilor si tinerelor care se lupta cu semne deja vizibile in urma tratamentului impotriva cancerului.



5. COLLECTION 
Am incercat palete de farduri, kit-ul pentru contur, corectorul, oja . Toate m-au impresionat intr-un mod placut la un pret mai mult decat decent.


Transportul in tarile din UE poate dura pana la 7 zile. Nu uitati ca va puteti inregistra si pentru a primi cardul avantaj Boots care va rasplateste cu puncte pentru fiecare lira cheltuita pe site. Astfel punctele pot fi folosite ulterior pentru alte achizitii.

Ei, cum e? Suna tentant? Ati comandat deja ceva de pe site?








SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig