marți, 20 octombrie 2015

Hit The Pan



De mult m-am gandit să încep și eu un Project Pan și sa termin produsele începute. Nu este ușor să te ții de asta mai ales dacă ești mereu pe drumuri și mai ales dacă te afli în Londra. E greu, credeți-mă, tare greu să treci pe langă Boots sau Superdrug sau te miri ce alt magazin și să nu intri măcar "să te uiți" Și odată intrată te lovește parcă ceva în cap și .......gata ești :)

Dar mi-am propus să nu mai arunc lucrurile neconsumate doar pentru că am uitat de ele pe undeva în dulap. Mi-am propus să îmi notez cu marker pe fundul fiecărui produs data exacta în care am deschis recipientul și să îl consum ( dacă îmi place și priește, normal) în termenul de valabilitate.

Îmi doresc ca pană la sfarșitul anului să le termin pe toate și sa le dezvălui cu mandrie într-o postare Cu și despre goliciuni .



GARNIER Ultimate Blends 1 Minute Treatment.  Cred că este una dintre cele mai bune măști de păr folosite de mine vreodată. Este super hidratantă, își face treaba rapid și mai miroase și divin. Mai am în ea un sfert, pe asta reușesc cu siguranța să o termin.
GARNIER Ultimate Blends Glow Oil   Folosesc acest ulei de fiecare dată după ce mă spăl pe cap. Cinci pompițe îmi sunt îndeajuns să îmi acopăr tot părul de la urechi în jos. Descalcește părul perfect. Îl iubesc de numa, dar o să îl schimb după ce îl termin numai pentru că.m-am plictisit de el. Dar cu siguranța o să îl recumpăr candva.
NIVEA In Shower Body Moisturiser Pampering Honey  A fost o vreme în care îmi plăceau tare mult aceste loțiuni sub duș. Dar acum mă gandesc dacă o sa termin acest flacon sau nu. Prefer totusi să mă ung cu loțiune de corp după baie/duș. Mi se pare un proces plăcut (oare sunt eu mai paranoia?), îmi place să îmi masez corpul, mai ales seara îmi dă o stare de bine și relax. Hmm...cred că acest flacon ajunge direct la produse expirate :)


PAULA'S CHOICE Resist - 2% BHA Treatment  De cand folosesc crema cu Retinol 1% și tratamentul cu acid azelaic nu prea am mai întins mana după BHA. Nu mai simt nevoia, pentru că cele doua tratamente enumerate mai sus, plus AHA îmi dau exact ceea de ce am nevoie. Ar fi totuși păcat să îl arunc așa, pur și simplu, mai ales că mai am cam 30% din flacon, însă ținand cont că are valabilitate 12 luni, mai am timp totuși pană în Mai 2016. Dacă nu, îl mărit :)
BIODERMA Photoderm Max Spf 50+ Aquafluid.  Dețin acest Spf din Iunie, deci ar trebui să-l termin pană în Noiembrie, dar mi-e greu cu un produs Paula's Choice în casa, să nu mai vorbesc de BareMinerals Complexion Rescue care e chiar THE BOMB. Dar o sa îmi dau silința să îl folosesc în zilele mai friguroase. Da, mai friguroase pentru că am impresia că îmi încarcă tenul și nu mi-l lasă să respire. Eu dețin varianta Light. Poate dacă era cea incoloră era altfel, cine știe.
BALEA Ultra Sensitive Acest produs a ajuns undeva în cel mai ascuns loc din dulap pentru că nu-i mai găsesc loc în rutina mea. O să-l folosesc totuși pentru că nu mai e decat un sfert în el.
BALEA Ulei Demachiant  Îmi place chiar mult acest ulei demachiant. Dacă reușesc să merg acasă de sărbători o să îmi mai cumpăr vreo doua flacoane ca să am pană în vară:) O să spuneți că am înnebunit cu cate produse se găsesc în Anglia. Cu toate astea însă trag de el să nu se termine, pentru că tenul meu îl iubește. Nu înțeleg însă de ce nu are precizat pe ambalaj un termen de valabilitate de la deschidere???. Aceeași problema o am și cu celelalte produse Balea. Mnoh, un moft de-al meu :)


Am și cateva parfumuri de terminat, pentru ca am ochit deja altele. Cu parfumurile e mai greu zic eu pentru că cele de mai jos nu sunt parfumuri de folosit vara și atunci timpul e mai restrans.
YSL ELLE - Intense Edp.  Un parfum foarte puternic dar elegant în acelasi timp. Mai am puțin mai mult de un sfert în el.
BURBERRY - The Beat Edt  Un parfum mai degrabă fresh fructat. Și în acest flacon a rămas mai puțin de un sfert. Trebuie terminat că să putem trece la altul :)
CAROLINA HERRERA Edp Am primit această replică de parfum, dar să nu radeți de mine, nu știu replica cui este :) Miroase foarte puternic și ma duce cu gandul la un parfum unisex. Oricum, aroma lui fresh este tare plăcută. Îl voi folosi totuși pentru că îmi place cum se transformă aroma lui pe pielea mea.


La capitolul machiaje stau foarte bine. Produsele din imagine sunt pe cale să expire. Nu îmi pare rău decat după The Eraser de la MAYBELLINE, care nu a fost apreciat de mine pe cat merita.     Însă o să-l recumpăr odată, dacă nu-mi va mai permite bugetul sa îmi cumpăr Naked de la Urban Decay.
TFSI este și va rămane primerul meu de pleoape preferat. Mai am cred că un sfert din el, va trebui însă să-l recumpăr în Noiembrie.
Contouring Blush de la ELF Nu îmi place pudra de conturare cat îmi place blush-ul din acest kit. Îl voi folosi în continuare, mai am timp pană în Ianuarie cand expiră.
Chiar dacă mai am două mascara deschise, trebuie să-i dau prioritate acestuia de la MAX FACTOR Masterpiece Glamour Extensions pentru că cele 6 luni se împlinesc la sfarșitul anului. Păcat de el să îl arunc nefolosit la maxim, pentru că este o mascara tare bună.
RIMMEL LONDON - Fix & Perfect Primer. Mă împac tare bine cu acest primer, mai am în tub pentru cca.5 întrebuințări, numai bine că nu expiră pană ce îl termin. Îmi place să îl aplic între sprancene, pe nas și bărbie, practic o zona "T" mai restransă :)
CLINIQUE Airbrush Concealer este unul din corectoarele mele preferate. Eu îl folosesc cu precădere pentru iluminare. Și îmi place. Îl am în nuanța 04 Neutral Fair. Deja dă semne că e pe terminate. Îl voi recumpăra imediat pentru că ne potrivim bine de doi ani de zile.


Acestea fiind spuse, aștept cu nerăbdare să aflu dacă și voi vă faceți astfel de planuri. Ați folosit vreunul din produsele acestea?

Vă pup și vă doresc o săptămană ușoară în continuare!



SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig