sâmbătă, 10 octombrie 2015

FEELUNIQUE sărbătorește 10 ani



Feeelunique sărbătorește 10 ani, ocazie cu care puteți descoperi sute de oferte vizitand siteul lor.

Cu această ocazie am dat și eu o comandă mică. Iată ce mi-am cumpărat:


De multă vreme mi-am dorit Complexion Rescue de la bareMinerals. Este o cremă gel colorată hidratantă. Deși o văd mai mult ca pe un produs adecvat verii, poate fi purtată în orice perioadă a anului, atunci cand tenul arată bine și nu are nevoie de acoperire prea mare, pentru că nu o oferă decat foarte subtil. Uniformizează nuanța tenului și acoperă roșeața. Oferă de asemenea o luminozitate aparte tenului fără ca să te facă sa luminezi ca un bec.
O puteți cumpăra de aici la prețul de $36,27. Eu am ales nuanța vanilla și am prins-o la ofertă specială de numai 19.50 lire ($29.87)


Am profitat și de oferta de la LANCOME. Mi-am cumpărat rimelul Hypnose Volume a Porter și am primit cadou demachiantul bifazic LANCOME Bi-Facil de 125 ml.
Oferta încă este valabilă. Dacă vi-o doriți o puteți cumpăra de aici la prețul de $34.88. Eu am plătit echivalentul de 22.50 lire


Un alt produs foarte renumit pentru eficiența lui este și Weightless Complete Coverage Concealer de la URBAN DECAY. L-am încercat în magazin și m-a uimit cat poate să fie de ușor pe ten, puterea lui de acoperire și faptul că nu se adună în liniile fine DELOC. Am ales nuanța Light Neutral și am plătit 17.50 lire pentru el. Îl puteți achiziționa de aici la $27.13 


La finalizarea comenzii am avut ocazia să îmi aleg și două mostre. Dintre toate m-au atras mostra parfumului Man de la JIMMY CHOO și cea de damă  Live Irresistible de la GIVENCHY.


Sunt mai mult decat mulțumită de alegerile mele. Fiecare produs în parte mi se potrivește (mai puțin mostrele pentru că încă nu le-am încercat).

Ați profitat de ofertă? V-ați cumpărat ceva?


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig