sâmbătă, 5 septembrie 2015

Produsul săptămanii #1


Vedeta acestei săptămani este cu siguranță ECOTOOLS Stippling Bush. Boots are mai mereu cate o ofertă tentantă. Eu am prins-o pe aceea care oferă al doilea produs Ecotools la jumătate de preț.
Cred ca această pensula este una foarte apreciată deoarece se găsește relativ greu în magazine. Cat am vanat-o, cred că o cumpăram chiar și la preț dublu, numai să o găsesc.

Mi-am dorit această pensulă de stippling pentru că vroiam o pensula care să meargă bine împreună cu fondul de ten de la Maybelline Dream Flawless Nude, un fond de ten lichid. Și am nimerit-o :)

Pensula este una de mărime mică, cat palma mea. Este compusă dintr-un maner de bambus, un suport din aluminiu reciclat iar perii pensulei sunt duo-fiber sintetici. Asigură o aplicare uniformă cu un aspect natural, neîncărcat. Ador aspectul final deoarece, dacă o folosești cu mișcări circulare ușoare, nu lasă în urmă dungi inestetice. Fiind o pensula duo-fiber are perii de doua mărimi, cele mai închise sunt mai dense și mai scurte, cele crem sunt mai subțiri și mai lungi.

Se manevrează super ușor pentru că are un maner scurt. Asta e cea ce caut în primul rand la o pensulă. Ma enervează să folosesc o pensulă cu a cărei coadă sa lovesc constant oglinda, pe voi nu?
Se spală foarte ușor, se usucă extrem de rapid și nu am pierdut nici un fir din ea.

Boots: 7.99 lire
Iherb: 7.99  $
  
Vizionare plăcută :)









SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig