marți, 22 septembrie 2015

Mici cumpărături și primele impresii


Am mai adunat cateva produse de la ultima mea postare cu și despre noutăți. În această postare vreau să vă arăt ce mi-am mai luat și să îmi exprim scurt primele impresii despre fiecare produs în parte.

SCHOLL Velvet Soft pilă electrică pentru pedichiura
 Mi-am dorit această pilă electrică pentru îngrijirea picioarelor înca de cand am văzut-o pe tot youtube-ul. Am găsit-o acasă în Farmacia Catena la ofertă, era 140 ron, dar nici acest preț redus nu m-a convins să o cumpăr. În Boots se găsește la 40 lire ceea ce mi se pare exagerat de scump pentru un astfel de produs. Am și uitat de ea pană ce am descoperit-o pe www.wish.com la prețul de 6 lire iar pentru că am cumpărat mai multe produse am primit-o la 5 lire. Nu știu dacă este identică cu cea originala, însa își face treaba cu brio. Ah, și am primit și două role de rezervă.


Am mai avut deodorantul Mitchum și în altă variantă și nu mi-a plăcut doar pentru că parfumul lui era muuuult prea dulce. Dar am văzut varianta Shower Fresh la Andreea și am zis că nu pierd nimic daca îl încerc și pe acesta. Și bine am făcut, îmi place de numa. 
Pret BOOTS 2.99 lire


NEOTERIC AHA Souffle 12% Glycolic AHA este alt produs pe care mi l-am dorit de ceva vreme însa nu cunoșteam condițiile și taxele din Anglia pentru comenzile IHERB și îmi era teama sa comand. Mi-am luat inima în dinți și am dat prima comanda de trei produse. După o zi mă anunță că doua din ele nu mai sunt disponibile. Dar să nu credeți că acest produs este acel unul din trei, nu vai, acea comandă încă nu mi-a ajuns nici pană acum. Acea comandă conține o pastă de dinți :).
Dar lăsand asta la o parte, iubesc acest produs. Cred că mi-a ajutat tenul mai mult decat orice alt produs sa dobandesc fermitate și luminozitate. 
 Pret IHERB 11.29 lire



NAIR Crema depilatoare pentru piele sensibilă. Este cea mai buna crema de epilat încercată pană acum. Epileaza tot ce prinde în cale :)
Pret Poundland: 1 lira


COLLECTION Contour Kit Highlight&Sculpt. Anna de la ViviannaDoesMakeup a pomenit acest kit și eram tare curioasă să văd cum este. M-am oprit direct în Superdrug ca să văd că nu mai era pe raft. În drum spre casa de marcat îl descopăr abandonat pe raftul de gumă de mestecat. L-am înfășcat numai decat. Știu că sunteți curioase, NU, în nici un caz nuanța pentru conturare nu are subton roșiatic, însă este mai degrabă o pudra bronzantă. Highlighter-ul se aseamănă tare bine cu MARY-Lou-Manizer de la TheBalm însă are ușoare tente roz. 
Pret Boots 4 lire


Mi-am mai cumpărat acest fard însă o prietenă mi l-a confiscat că-i plăcea prea mult. Nu am putut sta fără el și l-am recumpărat. Metallic Pomegranate de la MAYBELLINE Color Tattoo. Această nuanță e de vis, așa-i?
Pret BOOTS 4.99 lire


RIMMEL LONDON este unul din primele branduri de machiaje folosite de mine. Am așa o legătură stransă de atunci cu Rimmel încat trebuie să verific standul ori de cate ori intru în magazin. Mi-a atras atenția la TV reclama acestui fard, a trebuit să îl am și eu :)
RIMMEL LONDON MAGNIF'EYES - 002 Millionaire


BARRY M sunt printre ojele mele preferate pentru că sunt de o calitate foarte bună și nu sunt scumpe. Nuanta 359 - Nightshade este un fel de negru care nu este negru. Aplicat pe unghii dă impresia de negru, în soare însă se vede că este un albastru-mov foarte închis. Arată atat de elegant pe unghii.......Îi voi dedica o postare separată dacă vă doriți.
Pret BOOTS 2.99 lire



ELEMIS este un brand de produse de îngrijire foarte cunoscut, iar cand am primit aceste miniaturi de șampon și balsam de păr nu am putut decat să exclam:"wow". Rămane de văzut dacă îmi cauzeză probleme sau nu după mai multe întrebuințări. Ambele produse au un ușor parfum de citrice.


PAULA'S CHOICE Super - light Daily Wrinkle Defence Spf30.  Nici o postare despre noutăți fără un produs Paula's Choice, ehhh???
Acest Spf este unul din produsele din ultima mea comanda. Îl folosesc în exclusivitate de cand l-am primit, iar concluzia mea este : de ce oare a trebuit să aștept atata?
Acum pe bune, este un produs de vis. Abia aștept dimineața să mă spăl pe față , să îmi tonific repede tenul, să mai aplic ce mai am de aplicat și apoi.....un dezmăț total aceasta cremă cu protecție solară. O iubesc (dacă nu v-ați dat seama înca )
Pret in Romania 138,60 ron la reducere (154,00 ron pret intreg)


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig