luni, 6 iulie 2015

Preferatele lunii *IUNIE*


In Iunie am fost in concediu acasa. Si, cum era de asteptat, nu am avut cine stie e timp (dar hai sa recunosc ca nici chef ) de machiaj, m-am axat mai mult pe ingrijirea tenului. Asadar postarea de astazi nu va cuprinde produse de machiaj, decat unul singur:)

Sa tot fie 3 luni de cand m-am incumetat la prima comanda Paula's Choice. M-am consultat cu Iulia de la sihayaslovelyworld, pentru ca nu stiam ce produse sa aleg (in functie de ten), iar apoi in Romania cand am intampinat ceva probleme cu unul din produse am primit sfaturi de la Corina Allan. Multumesc pe aceasta cale.
Am inceput mai timid as spune, prima comanda constand mai mult din mostre. Dar este de preferat, pentru ca daca un produs nu iti prieste, macar nu ai aruncat banii pe geam.

Pot sa spun ca sunt mai mult decat incantata de acest brand. Mi-am alcatuit o rutina de ingrijire a tenului de care sunt mai mult decat multumita. Nu am de gand sa schimb nimic la ea, eventual doar gelul de spalat tenul sau uleiul demachiant si poate crema de ochi.

Puteti vedea in postarea Noutati in dulapul meu cu ce produse am inceput. Vreau sa mai mentionez ca nu am intampinat nici un fel de problema cu nici unul din produse, doar cu unul am avut o reactie ciudata la prima aplicare, dar sunt mai mult decat happy ca nu am renuntat la el. 

Este vorba despre Extra Care Non-Greasy Sunscreen cu SPF50o crema alba cu protectie chimica. Tocmai din aceasta cauza nu lasa in urma acea pelicula albicioasa, lucru care ma incanta extrem de mult. Se absoarbe foarte repede pentru ca este lichida, insa nu lasa tenul mat precum este precizat pe ambalaj. Dupa 10 minute, tenul meu este pregatit pentru machiaj. Abia astept sa imi permita bugetul sa mi-o achizitionez full size, pentru ca imi place mult mai mult decat Bioderma Aquafluid.


Urmatorul preferat este tot un produs Paula's Choice. Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator. Desi are o textura foarte light o folosesc pe post de crema de seara. Este foate hidratanta si cred ca se potriveste chiar si unui ten gras. Nu am decat cuvinte de lauda la adresa acestei minunatii. A fost dragoste la prima atingere, nici nu am mai stat pe ganduri cand am aplicat-o pentru prima oara pe ten. Am notat-o imediat pe lista de cumparat full size. Produsele PC sunt foate eficiente, trebuiesc introduse treptat in rutina de ingrijire a tenului, fapt de care eu nu am tinut cont. Si nu imi pare rau, pentru ca am inceput sa vad rezultate dupa cateva saptamani. Ten mai curat, porii micsorati, cosuri din ce in ce mai putine. Sunt incantata ca nu am avut reactii cutanate nasoale. Cred ca faptul ca nu mi s-a descuamat tenul nici dupa folosirea de exfolianti AHA si BHA si nici chiar dupa 1% retinol se datoreaza in mare parte acestei creme hidratante pe care am aplicat-o zilnic, seara de seara. Nu voi renunta nicicand la ea!


Si din nou un produs Paula's Choice. De data aceasta este vorba despre un produs de curatare, RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser. Pot sa spun cu mana pe inima ca este cel mai delicat si bland Cleanser folosit de mine vreodata. Poate ca o sa il cumpar odata si in varianta full size, insa momentan, pretul prea ridicat nu mi se pare justificat.


Last but not least, ultimul produs Paula's Choice din aceast postare este unul din cele mai recente produse lansate, RESIST Hyaluronic Acid Booster .

This specialized hyaluronic acid serum anti-ageing booster plumps fine lines, prevents moisture loss and repairs sun damage for visibly healthier skin. Add just a few drops to your favourite moisturiser and prepare to be amazed.

Si nu, nu sunt povesti. A doua zi tenul tau radiaza de bine ce-i merge. Are o textura de gel, usor unctoasa, o mangaiere pentru ten. Sa nu mai spun beneficiile pe care le aduce tenului, cu alte cuvinte, face ce promite!


Ultimul produs de ingrijire este un gel de spalare a tenului. Am citit aceasta postare pe blogul Pasagerei depre produse Balea ieftine si bune si m-a convins sa-i dau o sansa gelului de curatare Ultra Sensitive.  Nu stiu ce am sa ma fac dupa ce il termin :(


Niciodata nu m-au atras produsele Sephora. Poate o sa par ipocrita, dar ambalajul lor nu mi-a spus niciodata ceva. Asta inseamna sa judeci dupa ambalaj. Am primit cadou de la cea mai tare prietena a mea un lipgloss marca Sephora - Rouge Infusion The Naturals in nuanta 18 Peach. Nu am crezut sa imi placa asa demult, dar de cand il am il folosesc exclisiv la fiecare machiaj. Asta spune multe, nu? Si cat de bine miroase, hmm...


Nu m-am putut abtine in avion spre Romania, mi-am cumparat parfumul The Beat de la Burberry. 

The Beat EDT is an edition for 2009, dedicated to woman who likes to be fresh, beautiful and elegant. Harmony of floral-fruity notes notes accentuates woman's beauty and gentleness. Aromas of Italian mandarin give energy and blend with fruity and floral scents of quince blossom, iris and a finish of Ceylon tea which contributes to passionate impression.

Un parfum care ma face sa ma simt bine in pielea mea, senzatia de prospetime care te invaluie se pastreaza destul de bine, tinand cont de faptul ca este doar o apa de toaleta.




Mi se pare mie, sau aceasta postare putea fi numita Mini-review la produse Paula's Choice??? :)





SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig