marți, 28 aprilie 2015

Superdrug HAUL



Astăzi nu aveam nimic în plan, așa că am luat-o pe Sonia de mână și ne-am plimbat prin centru. Inițial aveam nevoie de un deodorant dar pe lângă acesta nu am putut rata oferta din SUPERDRUG

  Cumperi 3 plătești 2 (cel mai ieftin produs oferit cadou).

Am vrut neapărat să încerc CC Cream-ul de la BOURJOIS. A fost primul produs introdus în coș. Eu am ales nuanta 31 Ivory. 
9.99 lire


Al doilea produs pe care vroiam sa îl încerc era ROUGE EDITION VELVET de la același BOURJOIS. Primul, pentru că vor mai urma și altele, este 07 Nude-ist. Asta așa, să începem cu ceva mai cuminte :)
8.99 lire


Îmi doream și un blush, ca să fie meniul complet. Noul MAX FACTOR Creme Puff Blush  mă bântuia de când a apărut. Mi-am ales cea mai delicată nuanța, 10 Nude Mauve.
8.99 lire


Produsul gratuit a fost Blush-ul (putea fi și rujul pentru că erau la același preț).

Sonia nu putea pleca din magazin fără o ojă nouă. Pot să spun că nu are gusturi rele deloc. Momentan se oprește la standul RIMMEL LONDON și este atrasă de colecția Rita Ora. De această dată a ales o nuanța piersicie, #408 Peachella.
2.99 lire ( am luat-o gratuit pentru că am avut puncte de loialitate pe cardul Superdrug)


Iar la casă, pentru că am profitat de ofertă am primit cadou o gentuța plic pentru cosmetice.


Abia aștept să mă joc cu ele și să vă povestesc impresiile mele despre fiecare în parte.
Care produs de mai sus vă atrage cel mai mult?

PS: să nu credeți că am uitat de deodorant, nu vai, mi-am cumpărat din nou roll-on cu rodie de la Dove ( noroc că era la oferta amplasat chiar la casa de marcat:) că altfel uitam......Shhhhh)
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig