sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Preferatele lunii *IANUARIE*


Luna aceasta am descoperit o sumedenie de produse noi. Si ca sa ma laud putin, toate imi plac.Pe langa descoperiri va mai arat si cateva produse care le-am primit cadou de Craciun.

ALPECIN CAFFEINE SHAMPOO 
Initial i-am cumparat lui I. acest sampon pentru ca rezervele lui din tara s-au epuizat si samponul ce il folosea in Romania aici nu il gaseste. Si cum odata cu varsta se duce si ce-i mai bun, am decis sa ne axam pe acest sampon stimulant al radaciniilor de par. Am ajuns sa il incerc pentru ca m-am trezit sub dus fara altceva. Ceva mi-a placut la el si l-am refolosit. Parul meu nu imi mai cade ca inainte, iar acum il folosesc o data pe saptamana.


SALLY HANSEN Hard as Nails 
Mi s-a terminat tratamentul 8in1 de la Evelin care il aveam din tara cu mine si care era my no.1
Cautam o baza pentru oja dar in acelasi timp un tratament care sa previna exfolierea unghiilor. Daca pe partea cu exfoliere nu m-a ajutat deloc, pot sa zic ca am unghii Hard as nails. L-am luat cand au fost reducerile de Craciun cu 2.99 lire


SALLY HANSEN Strengthening Polish Remover
Cel mai bun dizolvant pentru lacul de unghii. Este atat de eficient si bland in acelasi timp.


EUTHYMOL Original Toothpaste. 
De asemenea un produs extraordinar descoperit luna aceasta. Cea mai eficienta pasta de dinti folosita de mine. Curata dintii atat de bine, ma minunez de fiecare data. Depunerile de tartru sunt minimalizate, pete reduse sau chiar sterse, nu imi mai sangereaza gingiile, iar prospetimea este de durata. Nu stiu daca cunosteti lamele de guma de culoare roz de la Wrigley Spearmint cu aroma de scortisoara? Erau atat de puternice cand le mestecai de iti dadeau lacrimile. Eram innebunita dupa ea. Ei bine, aceasta pasta de dinti are acelasi gust. PUTERNIC! O ador! Ma gandesc chiar sa fac cateva poze inainte si dupa. Bine, inainte am deja, urmeaza sa fac o poza dupa, dar mai astept ceva timp. 


GARNIER Ultimate Blends.
Parerea mea despre acest sampon o puteti citi aici.


GARNIER Ultimate Blends 1 Minute Treatment.
Masca de par cu ulei de argan si ulei Camellia (un soi de trandafir). Eficienta, usor parfumata, o folosesc 1-2 ori pe saptamana. Ce imi mai place ste ca nu trebuie lasata sa actioneze decat un minut.


BATISTE Sampon uscat.
 Primul sampon uscat pe care l-am incercat vreodata a fost cel din DM de la Balea. Trend parca se numea. Asa de mult am urat acel sampon de am zis ca nu imi mai trebuie in veci asa ceva. Dar never say never. Fiind in varianta travel size am zis ca merita totusi sa incerc sa vad care-i treaba de e asa de laudat. Acum vreau sa mai incerc cateva. Cel original si pentru brunete. 


MAYBELLINE Super Stay 7 days - Berry Stain 
ESSIE Haute in the Heat din colectia de vara 2014 varianta mini.


GARNIER Purifying Pads
Dischete purifiante cu Zinc, eucalypt si acid salicilic. 
M-am tot gandit daca sa le adaug sau nu in aceasta postare, dar isi merita locul pentru ca m-au scapat de cateva cosuri foarte urate de pe barbie. Soutia in care sunt imbibate aceste dischete este extrem de puternica dupa cum scrie si pe ambalaj. Eu nu le-am folosit dupa indicatii ci am tamponat numai zona in cauza. In doua zile mi-au disparut chiar cele mai nasoale cosuri. Acum le pastrez penru ocazii speciale


Va doresc o duminica de vis!



SHARE:

10 comentarii

  1. Imi place nuanta ojei de la Maybelline!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, foarte mult. Tot Ianuarie am fost obsedata de nuante berry. Acum am trecut pe altceva :)

      Ștergere
  2. in primul rand, imi place holul tau, este exact ca cel dn casa visurilor mele.
    din partea de cosmetice, astept sa gasesc si pe la noi produsele garnier pentru par, ma tenteaza tot ce contine ulei de argan, i-am vazut efectele pe parul meu. si ojele sunt tare frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Holul din pacate nu este al casei mele, ci alcasei in care locuiesc momentan, din pacate :). Si mie imi merge tare bine cu produsele care contin argan.
      Iti multumesc!

      Ștergere
  3. M-ai facut foare curioasa cu pasta de dinti. Pacat ca in Romania nu o gasim. Super descoperiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), o sa vad, poate o gasesc pe net pe undeva. Vreau sa zic ca in magazinele mari o gasesc la 1.25 lire :))

      Ștergere
  4. Ma intereseaza maxim samponul ala de la Garnier, dar nu l-am vazut pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar face bine sa il duca si in Romania. M-am saturat de descriminariile astea. Mereu ce e bun nu ajunge si acasa...:(

      Ștergere
  5. Am primit si eu samponul de la Batiste, il depaseste cu mult pe cel de la Balea, care mi s-a parut si mie la fel de ingrozitor. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu ce sa mai zic acum, l-am pus la preferatele lunii, dar parca nu ma incanta atat de tare. Prefer totusi sa ma spal pe cap ori de cate ori este nevoie. Dar clar il prefer pe cel de la Batiste in loc de oricare altul :)

    RăspundețiȘtergere

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig