marți, 2 decembrie 2014

Postare fara titlu


Hello dragile mele,

..... nu am cuvinte sa exprim cat de mult mi-a lipsit sa scriu cate ceva pe blog.

Mi-a fost destul de greu sa revin, pentru ca iar m-am mutat. Din August pana la momentul de fata m-am mutat nu mai putin de 3 ori. Da, stiu, e nebunie, dar asta e:)
Intai m-am mutat la casa mea in Brasov, apoi am venit in Anglia - Londra, din Noiembrie suntem in Nuneaton - Warwickshire.

Habar nu aveti cat de greu este sa nu ai net decat pe telefon:(
Pana pe 10 decembrie cand vin domnii sa imi instaleze internetul, tot asa voi fi. Dar cum fata are telefon inteligent, am net pe laptop prin Hotspot. Traiasca Christian ( stie el).
Acum, sa dea Dumnezeu sa si mearga indeajuns de bine incat sa pot posta si eu macar din cand in cand :)

Pe Instagram circula un fel de leapsa pentru intreaga luna a lui decembrie, si cum am lipsit asa de mult, mi-am iesit din ritm si sunt in pana de idei. Asadar preiau leapsa pentru ca mi se pare foarte draguta. Imi propun sa postez zilnic pe blog, pe langa scurta postare de pe Instagram. Daca doriti, ma puteti urmari si pe Instagram. Ma gasiti sub:  hannelore.gurbet



1. NOVEMBER FAVORITES  Ieri am postat pe Instagram aceasta poza cu preferatele lunii Noiembrie


 Palmers Cocoa Butter. Cu siguranta untul de corp preferat in acest moment
 Sanex Repair. Un gel de dus foarte bun. Hidrateaza in genul lui Dove si este foarte ieftin 0,99 lire
 OPI - Sky slope  sweetie
 Lóreal Color Riche 859 - Gourmandise
 The Body Shop Born Lippy Mango Peach lip balm
 Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe ( pt umplerea sprancenelor )
 Rimmel London Exaggerate Lipliner 030 Natural
 Oriflame Colour Atraction Baby Beige

2. CONTOUR


Pe langa sprancene bine ingrijite si un fond de ten bine ales si aplicat, conturarea fetei este foarte importanta pentru mine.Totusi inca ma mai lupt cu aplicarea bronzerului, inca nu sunt pe deplin multumita nici de technica, nici de rezultat, dar cu exercitiu si rabdare o sa reusesc. Imi doresc totusi sa imi iau un alt bronzer, vreau unul mat. Ma sfatuiti in aceasta privinta?
Visez la cel de la Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow. Pot sa recunosc ca mi se invart ochii in cap cand aud de aceasta marca.

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, le-am facut cu telefonul.
Va rog sa imi tineti pumnii sa pot posta si pe mai departe in mod regulat.
Si cu toate ca este deja marti, aproape miercuri:), va doresc o saptamana de vis.

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig