joi, 4 decembrie 2014

Day 3&4 with #Supergorgeousdecember


Imi place aceasta provocare in care m-am bagat :) ca ma tine in suspans in fiecare zi. Urmaresc cu drag pe Instagram, cine ce a mai postat, cine ce a ales pentru ziua in curs.

Pe langa asta iti pune putin mintea la contributie (zic eu, nu este lucru greu ). Eu am reusit sa scot de la naftalina produse cosmetice pe care nu le-am mai folosit de multa vreme. Fiecare zi este o provocare draguta. Imi doresc foarte mult sa reusesc sa ma tin de ea pana la capat.

Astazi va prezint ziua 3 si 4. Nu am mai reusit sa postez ieri pentru ca Sonia este bolnavioara :(( si i-am dedicat mult mai multa atentie decat o fac de obicei.

3. SPARKLY  Nu sunt genul de persoana sclipicioasa, dar in luna lui decembrie zici ca mi se aprind calcaiele dupa tot ce luceste si straluceste. Twinkle, twinkle....)
Am ales pentru aceasta tema creioanele de ochi de la AVON Glimmerstick diamonds. Nu stiu voua daca va plac, dar eu una nu ma pot lipsi de ele. Sunt superbe si ...sa nu mai spun de rezistenta. They rock!!!



  • brown sugar
  • emerald glow
  • black ice



4. CREAM  Ceea ce imi place foarte mult la aceasa "leapsa"este libertatea la alergere. Adica, daca spune sparkly nu se refera neaparat la un fard sau oja cu tone de sclipici in el/ea, sau daca spune cream nu se refera neaparat la o crema de fata.
Pentru aceasta tema eu am ales CC-Cream-ul de la Giordani Gold. Este primul CC-Cream incercat de mine. Imi place la fel de mult ca la inceput si il folosesc cu drag atunci cand imi doresc o acoperire mai light.


 Care ar fi fost alegerile voastre?

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig