vineri, 24 octombrie 2014

Maybelline Super Stay 7days - Berry Stain


In postarea trecuta va vorbeam si despre ojele Maybelline cumparate la oferta. Sunt dependenta de ele. De ce? Pentru ca sunt atat de calitative. In momentul de fata detin doua nuante, dar cu siguranta imi voi mai cumpara macar 5 bucati, nuante extrem de placute. Am mai avut oje de la Maybelline dar nici unele nu m-au incantat atat de tare.

In primul rand imi place pensula lata (am uitat sa o pozez -sorry) care ajuta la o aplicare rapida si precisa, apoi pentru ca se usuca foarte repede, nuanta este foarte pigmentata iar in doua aplicari devine complet opaca.

Un alt aspect care imi place foarte tare este efectul de gel (si denumirea specifica efectul).
Luciul se mentine zile la rand fara a se matui.

Va las mai jos cu o sumedenie de poze. Pozele sunt facut in a 4-a zi de la aplicare. Inca am oja pe unghii, cred ca isi merita pe deplin denumirea de 7 days. Chiar o voi lasa pe unghii cat de mult posibil sa-i cunosc rezistenta. Cand voi poza si a doua nuanta am sa va spun cat a rezistat maxim pana ce s-a cerut stersa.

in lumina naturala





cu blitz







Aveti vreo marca de oja preferata? ati descoperit recent o oja buna care sa va indeplinesca toate sau macar majoritatea asteptarilor?

Va doresc un weekend linistit!


SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig