vineri, 3 octombrie 2014

GARNIER Fresh Radiance Boosting Scrub *Review*


Va e greu sa va treziti de dimineata? Aveti nevoie de o improspatare rapida fara ca tenul sa sufere uscaciuni? 
Va prezint cel mai bun produs pentru o energizare instanta.

Este vorba despre GARNIER Pure Active Daily energising gel Scrub

Chiar daca produsul este un scrub, particulele abrazive din el sunt foarte fine si delicate.
L-am incercat si seara, insa nu este cel mai bun produs de indepartat machiajul, de aceea l-am introdus in rutina de dimineata. ma energizeaza, imi curata temeinic tenul fara a-l agresa sau usca. 

Miroase divin a grapefruit si rodii, miros care dispare dupa cateva minute de pe ten. Un alt aspect foarte important este faptul ca nu pisca daca iti intra in ochi.


Cantitatea necesara pentru intreaga fata si decolteu, este cea pe care o vedeti in imagine de mai jos. Si e mai mult decat suficienta.


Face ce promite, descarca porii micsorandu-i vizibil. Eu chiar am remarcat acest aspect. Adica, daca un produs promite ceva urmaresc atent sa vad daca chiar se tine de cuvant. In trivinta radiant glow, ce sa zic, nu am observat nici o sclipire :))

Totusi daca aveti un ten foarte uscat nu cred ca este produsul ideal pentru voi.

In ceea ce ma priveste, este amicul meu in fiecare dimineata, pe langa ceasca de cafea.
SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig