duminică, 15 decembrie 2013

I wish....I want......I will



A trecut aproape o luna de la ultima mea postare. Atatea lucruri s-au intamplat in acest interval, nici nu mai tin firul evenimentelor. Absenta mea este "motivata". Stiti, am o fetita de trei ani, probleme de sanatate...dar crestem noi mari:))

Cum am avut iar un sejur in spital ( da, am platit 50ron/zi pentru ca Sonia a implinit deja 3 ani ) am avut timp mai mult sa ma gandesc la planurile mele pentru anul care vine, ce vreau sa fac, ce imi doresc si cum sa imi indeplinesc aceste dorinte.

In primul rand vreau sa ma apuc de sport - nu am mai facut miscare de 4 ani, am avut o sarcina cu risc, apoi  un accident destul de grav. Acum pot sa zic ca m-am recuperat, stiu, nu 100 % dar sunt ok. Stiu ca la inceput imi va fi greu, dar incep cu ceva mai soft si pe parcurs vedem.



Vreau sa imi "compun" un ritual de ingrijire de care sa ma tin cu sfintenie, sa nu ma mai neglijez. Sunt sigura ca rezultatele nu vor intarzia.



Vreau sa imi fac timp sa ma machiez zilnic. Un machiaj soft, nimic complicat. Efectul pe care mi-l doresc este acela : no makeup look. Ma intelegeti, nu??? Ceva de genul acesta :



Vreau sa imi fac 'curat' in produsele mele de ingrijire si machiaj. Vreau sa nu mai dau banii pe tot ce imi sare in ochi, vreau mai bine sa cumpar un produs bun ( poate si scump ) , decat 10 nasoale pe care apoi sa le arunc.

Mai jos va las cu MY WISHLIST pentru 2014.



1. Pensule REAL TECHNIQUES. Le vreau pe toate, normal,nu?
2. Me Me Me Goddess Rocks Bronzer. Sunt perfecte!!!
3. REVLON Photoready bronzer
4. DERMA E  Evenly Radiant overnight peel
5. NEUTROGENA Deep Clean Facial Cleanser
6. REVLON Nearly Naked Makeup ( pentru la vara )
7. L'OREAL Colour Riche in nuanta Fairest Nude. O nuanta nude, perfecta oricand.
8. ISIS PHARMA Glyco A 12% 
9. L'OREAL Voluminous Carbon Black. Cel mai bun rimmel folosit vreodata de mine. Si nu il intrece nici unul.
10. MAYBELLINE Baby Skin Pore Eraser
11. REVLON Colourstay Quad - Addictive
12. REVLON Colourstay ( pentru vremea rece )
13. SALLY HANSEN Cuticle Remover
14. REVLON Super Lustruos Lipgloss  - Pink Whisper
15. REVLON Super Lustruos Lipstick - Pink Cognito
16. NIVEA Lip Butter - Vanilla&Macadamia 
17. L'OREAL Infailible - Bronzed Taupe ( nuanta mea de suflet- taupe:)
18. NYX Creme Blush - Boho Chic
19. MAYBELLINE - Age Rewind Eraser - Light sau Neutralizer
20. URBAN DECAY - Vice Eyeshadow Palette
21. GUERLAIN - La Petit Robe Noir

Personal consider ca nu exagerez. Majoritatea produselor sunt de tip drugstore si nu sunt extrem de scumpe. Cele mai costisitoare mi se par Paleta de la UD si parfumul Guerlain.

Daca observati, predomina Revlon, Maybelline si L'oreal. Sunt branduri accesibile ca si pret, calitatea produselor fiind una buna.

Voi ce va propuneti pentru anul care vine????

Ce ziceti de doleantele mele? Aveti si voi liste din care taiati si adaugati mereu ca si mine??? Va doriti si voi vreunul din produsele de mai sus? Aveti vreunul din ele? Daca da, astept impresiile voastre despre ele.

Doriti sa fac o lista cu ojele care intentionez sa mi le iau????

SHARE:

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© Hahahanne's. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig